Bilety
Rodzaje biletów
Rodzaj biletu | Opis biletu | Cena do 28.11.2023 | Kolejna cena | Kup bilet |
---|---|---|---|---|
2+1 Full Pass | pass dla 2 leaderów i 1 followerki | 1290 PLN (290 EUR)* | Kup bilet | |
Buddies Male Full Pass | pass dla 3 leaderów | 1020 PLN (230 EUR)* | Kup bilet | |
Couple Full Pass | pass leader+follower (warsztaty + imprezy) | 1090 PLN (245 EUR)* | Kup bilet | |
Follower Full Pass | pass dla followerki (warsztaty + imprezy) | 690 PLN (155 EUR)* | Kup bilet | |
Leader Full Pass | pass dla leadera (warsztaty + imprezy) | 510 PLN (115 EUR)* | Kup bilet | |
Couple Party Pass | pass leader + follower (imprezy + sociale) | 910 PLN (205 EUR)* | Kup bilet | |
Follower Party Pass | pass dla followerki (imprezy + sociale) | 600 PLN (135 EUR)* | Kup bilet | |
Leader Party Pass | pass dla leadera (imprezy + sociale) | 420 PLN (95 EUR)* | Kup bilet |
- W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wydarzenia prosimy o kontakt pod adresem info@kizzaffaire.pl
- Couple passy lub passy grupowe są rejestrowane dla większej ilości osób. Każda osoba otrzymuje bilet.
- Jeżeli chcesz założyć grupę zniżkową to prosimy o kontakt a.bul@elsolfestival.pl
- 2+1 – pass dla 2 leaderów i 1 followerki
Buddies Male Full Pass- Pass dla 3 Leaderów - COUPLE PASS, 2+1 pass lub Buddies Male Full Pass to passy dla par lub grup; osoba kupującą rejestruje swoje dane oraz dane partnera tanecznego/grupy w głównym formularzu rejestracyjnym. Podanie danych wszystkich osób w momencie zakupu jest OBOWIĄZKOWE. Każda z osób zarejestrowanych otrzyma osobny imienny E- BILET, który przy wejściu na wydarzenie zostanie wymieniony na opaskę. Passy te podlegają zwrotowi jako cały pass. Nie ma opcji zwrotu dla jednej osoby „z biletu”. Można jednak zmienić osobę w passie. Konieczne jest jednak zachowanie proporcji, więc można odsprzedać passa Leader- Leader, Follower-Follower.
(*) Podane ceny obowiązują do wyczerpania podanej puli passów (wszystkich rodzajów razem), nie później niż do dnia wskazanego w tabeli.
(**) Passy będą w sprzedaży na miejscu pod warunkiem, że nie zostaną wczesniej wyprzedane online.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami zakupu przed dokonaniem płatności za pass -> WARUNKI ZAKUPU
Warunki zakupu
Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów.
Zwrot passów zakupionych po 19.12.2023 jest możliwy tylko do 2.01.2024. Odbiór opaski w biurze eventu automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu.
Wieloosobowe passy (Couple Passy, 2+1 lub inne passy grupowe rejestrowane jako jeden pass dla wielu osób) traktowane jako jeden pass zakupione są przez jedną transakcję, co oznacza, że zwrócić można tylko cały pass. Nie można zwrócić połowy lub części passa. Nie później niż 2.01.2024 można dokonać zmiany właściciela passa.
Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa bez podania przyczyny może zostać dokonana tylko raz najpóźniej do dnia 02.01.2024 (w wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy możliwość większej ilości zmian).
Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa, ani w rozliczeniach między
sprzedającym a kupującym. W celu zmiany nazwiska:
Pierwotny właściciel passa wysyła najpóźniej do dnia 2.01.2024 do Organizatora na adres registration@salsafestival.pl powiadomienie o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela. Bilet pierwotnego właściciela zostanie anulowany, a nowy bilet przesłany na wskazany adres e-mail.
W związku z obecną sytuacją, nie pobieramy dodatkowych opłat!
Część passa zakupiona jako copule pass lub group pass, może być odsprzedana. Jednak przy zmianie właściciela passa konieczne jest zachowanie proporcji, czyli odsprzedaż odbywa się jako Leader-Leader, Follower-Follower.
Nie później niż 2.01.2024 można dokonać zmiany właściciela passa.
Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa bez podania przyczyny może zostać dokonana tylko raz najpóźniej do dnia 02.01.2024 (w wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy możliwość większej ilości zmian).
Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa, ani w rozliczeniach między
sprzedającym a kupującym. W celu zmiany nazwiska:
Pierwotny właściciel passa wysyła najpóźniej do dnia 2.01.2024 do Organizatora na adres registration@salsafestival.pl powiadomienie o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela. Bilet pierwotnego właściciela zostanie anulowany, a nowy bilet przesłany na wskazany adres e-mail.
W związku z obecną sytuacją, nie pobieramy dodatkowych opłat!
Część passa zakupiona jako copule pass lub group pass, może być odsprzedana. Jednak przy zmianie właściciela passa konieczne jest zachowanie proporcji, czyli odsprzedaż odbywa się jako Leader-Leader, Follower-Follower.
Szczególne sytuacje związane z sytuacją epidemiologiczną na świecie: Jeżeli podróż na KizzAffair nie będzie możliwa z powodu:
● obostrzeń panujących w kraju odbywania się festiwalu (Polski),
● obostrzeń narzuconych w stosunku do konkretnego kraju,
● obostrzeń, które nałożyło państwo, z którego Uczestnik przybywa
● w przypadku kiedy Uczestnik zostanie objęty kwarantanną ze względu na
COVID-19 (Organizator może wystąpić z prośbą o pisemne oświadczenie o nałożonej kwarantannie) to istnieje możliwość przeniesienia środków poniesionych za bilet na dowolne inne wydarzenie organizowane przez Chagowska Productions lub Chagowska Latin Events Zgłoszenie takiej sytuacji jest możliwe najpóźniej 2.01.2024.
Jeżeli uczestnik posiada niewykorzystany pass lub częściowo wykorzystany może wykorzystać środki na zakup biletu na KizzAffair.
Zasady przenoszenia passów opisane są w zakładce PRZENIESIONE PASSY
Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest okazanie IMIENNEGO E- BILETU przesłanego w załączniku tej wiadomości oraz dowodu tożsamości potwierdzającego dane na bilecie. Noszenie opasek eventowych podczas trwania całego wydarzenia jest OBOWIĄZKOWE. Jesteście Państwo upoważnieni do 1 opaski na całe wydarzenie. Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczoną opaskę do biura i wymienić na nową.
Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze eventowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski.