Warunki zakupu
dla KizzAffaire Warsaw
data: 9-11 stycznia 2026
§ 1
Przed przejściem do płatności on-line należy zapoznać się z „Warunkami zakupu biletów” (poniżej). Kontynuacja procesu płatności on-line jest równoznaczna z zaakceptowaniem „Regulaminu wydarzenia”. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem „Centrum Rozliczeniowego Dotpay”.
Zakup biletu oznacza, że Kupujący zgadza się z treścią niniejszego oświadczenia:
“Oświadczam, że jestem świadomy/świadoma, że Organizatorem oraz administratorem danych osobowych jest Chagowska Productions Sp. z o.o. Sp.k. i zgadzam się z Polityką Prywatności Organizatora”.
§ 2
ZWROT PASSÓW
Przy zakupie passa obowiązuje 7-dniowa polityka zwrotu. Po 7 dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów. Dotyczy to również wszelkich wypadków losowych i sytuacji nadzwyczajnych.
Zwrot passów zakupionych po 1.01.2026 jest możliwy tylko do 8.01.2026. Odbiór opaski w biurze eventu automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu.
Wieloosobowe passy (Couple Passy, 2+1 lub inne passy grupowe rejestrowane jako jeden pass dla wielu osób) traktowane jako jeden pass zakupione są przez jedną transakcję, co oznacza, że zwrócić można tylko cały pass. Nie można zwrócić połowy lub części passa.
W celu zgłoszenia zwrotu należy przesłać dane biletu na adres registration@elsolfestival.pl z adresu mailowego, z którego dokonano rejestracji. Zwrot zostanie zlecony w maksymalnym terminie 14 dni od zgłoszenia i zrealizowany zgodnie z kwotą, walutą i kanałem płatności zastosowanych przy zakupie.
§ 3
ODSPRZEDAŻ PASSÓW – ZMIANA WŁAŚCICIELA
Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa bez podania przyczyny może zostać dokonana tylko raz najpóźniej do dnia 7.01.2026.
Po zmianie właściciela NIE obowiązuje 7-dniowa polityka zwrotu. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą.
W celu zmiany nazwiska:
Pierwotny właściciel passa wysyła najpóźniej do dnia 7.01.2026 do Organizatora na adresregistration@elsolfestival.plpowiadomienie o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela. Bilet pierwotnego właściciela zostanie anulowany, a nowy bilet przesłany na wskazany adres e-mail nowego właściciela.
Część passa zakupiona jako couple pass lub group pass, może być odsprzedana. Jednak przy zmianie właściciela passa konieczne jest zachowanie proporcji, czyli odsprzedaż odbywa się jako Leader-Leader, Follower-Follower.
Procedura zmiany właściciela możliwa jest jednokrotnie i jest bezpłatna.
§ 4
PRZENIESIENIE ŚRODKÓW
Istnieje opcja przeniesienia części środków na dowolne wydarzenie w przeciągu roku od wydarzenia, na które uczestnik nie może przyjechać.
– Przy zgłoszeniu do 20.12.2025 (włącznie) jest to 80% kwoty zapłaconej za bilet.
– Po 20.12.2025 aż do dnia poprzedzającego rozpoczęcie wydarzenia, tj. 8.01.2026 jest to 50% kwoty.
Należy poinformować o takiej decyzji najpóźniej dzień przed rozpoczynającym się wydarzeniem drogą mailową na registration@elsolfestival.pl
Środki zostaną zapisane w naszej bazie i będzie można je wykorzystać jako kod zniżkowy na dowolnie wybranego passa z naszej aktualnej oferty na dowolnie wybrane wydarzenie przez nas organizowane, z wyłączeniem biletów w ofertach Early Bird.
W przypadku posiadania w bazie danych środków już przeniesionych z poprzednich wydarzeń organizatora i chęci wykorzystania ich na bieżącą edycję KizzAffaire termin na zgłoszenie takiej decyzji upływa 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, tj. 26.12.2025. Środki można wykorzystać na dowolny pass dostępny w ofercie w momencie zgłoszenia.
Passy nie zakupione bezpośrednio od Organizatora nie podlegają opcji przeniesienia środków.
§ 5
ZMIANA RODZAJU PASSA
Możliwa jest wymiana typu passa na inny aktualnie dostępny w ofercie, o ile łączy się to z rozszerzeniem zakupionego pakietu eventowego. W tym celu należy zgłosić mailowo do Organizatora na adres registration@elsolfestival.pl chęć wymiany passa i dopłacić różnicę między aktualną ceną nowego passa (zgodnie z cennikiem na dzień wymiany) a ceną już posiadanego passa, przelewem na rachunek bankowy Organizatora lub w biurze podczas wydarzenia. Zmniejszenie pakietu eventowego traktujemy jako zwrot i możliwe jest w terminie 7 dni od zakupu passa.
§ 6
PASSY GRATISOWE i OFERTY SPECJALNE
Passy na event wygrane w konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inne wydarzenie lub edycję ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży. Jeśli zwycięzca konkursu posiada już pass na daną edycję, może przepisać pass konkursowy na inną osobę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od ogłoszenia wyników konkursu. W innym przypadku przekazanie wygranego passa nie jest możliwe.
Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin promocji.
§ 7
E–BILETY I OPASKI FESTIWALOWE
Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest osobiste okazanie IMIENNEGO E-BILETu przesłanego jako załącznik do niniejszej wiadomości oraz DOWODU TOŻSAMOŚCI.
Noszenie opaski festiwalowej na nadgarstku podczas trwania całego festiwalu jest OBOWIĄZKOWE. Należy je okazywać każdorazowo na prośbę pracowników festiwalu lub pracowników ochrony.
Każdy uczestnik jest uprawniony do 1 opaski festiwalowej na całe wydarzenie, wydawanej przy rejestracji. Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczona opaskę do biura festiwalowego i wymienić na nową.
Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze festiwalowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski
§ 8
POZOSTAŁE INFORMACJE
Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video, które mogą obejmować wizerunki poszczególnych osób w nim uczestniczących.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie wydarzenia w zakresie grafiku godzin oraz doboru artystów, koniecznych ze względów organizacyjnych lub powstałych z przyczyn niezależnych od Organizatora. Zmiany takie nie stanowią podstawy do zwrotu środków za zakupione bilety.
Treść niniejszego dokumentu może ulec zmianie.